Torsdag - helt underbart

     2008-02-07 @ 20:01:52
Verkligen underbart att det är fredag imorgon, det blir ännu en lugn dag på jobbet. Idag har vi haft flest barn denna veckan, det var 7 av 10 barn på plats... i måndags var det 2 av 10. Imorgon efter jobbet får det nog bli en lång promenad efter lunchen kommer att jobbas in + att jag sitter i möte hela förmiddagen = knappt några steg alls. Sen funderar jag på om jag ska käka pizza imorgonkväll eller på söndagkväll. Smidigt att göra det imorgon och sen kan jag käka den andra halvan till lunch på lördag innan jag ska iväg, men det lutar nog ändå åt söndag... för då är det trots allt söndag... jag är förmodligen lite bakis och trött + att jag åkt bil en bit. Jag får se hur jag gör :). Jag ska iallfall äta något gott och titta på Let´s dance imorgonkväll. nu måste jag fixa något att äta inför kvällen... magen skriker att den är hungrig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0