Lördag - riktigt obehagligt

     2008-01-05 @ 14:24:43
Sov länge idag oxå :) Satte mig vid datorn och efter en stund började jag må illa (vilket jag gör ibland när jag inte ätit frukost direkt när jag vaknar). Ropade på Dylan att han skulle komma och ta med ett glas vatten, för jag mådde inte bra. Han kom och gav mig vattnet, men fick tillbaks det igen, jag lutade mig mot honom och nästa grej jag kommer ihåg är att han ropar på mig. Successivt kommer allt tillbaka igen, jag ser honom först otydligt och i svart/vitt, sen ser jag honom tydligt. Jag kallsvettades nåt fruktansvärt och sprang in på toa och ulkade... men fick inte upp något. Det var riktigt obehagligt att svimma så... jag hade ju suttit ner ett tag... inte rest mig häftigt eller så, för då kan jag ibland bli snurrig (så är det med lågt blodtryck). Känner mig helt off, darrig och snurrig... försökte läsa men kunde inte koncentrera mig... så därför har jag legat i typ 2 timmar på soffan och slötittat på tv.

Nån som har nåt förslag på vad det kan bero på?

Kommentarer
Postat av: Miia

åhh stackare!
dock ingen aning om vad det beror på,men måste va sjukt jobbigt å må sådär!!!
hoppas du snart e på benen igen,går ju mycket skit såhär års!
krya på dej och hoppas ni får en mysig helg!
kraaam

2008-01-05 @ 16:35:20
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: Malin

Du vet det vi snackat om när Dylan slutat skolan... det är inte det? Kram

2008-01-06 @ 12:43:16
URL: http://lomo.webblogg.se
Postat av: lilla anna

Malin: Det tror jag inte :)

2008-01-06 @ 15:45:10
URL: http://anapanasiti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0