Lördag - tidig morgon

     2008-01-19 @ 11:02:22
Fick tvinga mig själv att ligga kvar och försöka somna om kl 06.00 imorse... så jag lyckades sova till 07.30. Tog det säkra före det osäkra och gick på en morgonpromenad... fallifall det skulle börja blåsa mer. Har käkat god frukost och lyssnat på Melodikrysset nu... så nu är jag väl nästan tvungen att ta tag i lite saker här i lägenheten... har en lång lista på vad som ska göras innan nästa lördag... ett litet steg i taget så går det nog bra. Funderar på att baka lite idag oxå... lite grejer till nästa lördag :)

Dagens kommentar står min faster för (träffade henne på min promenad):
"Du som är så tunn får ju ha stenar i fickorna så du inte blåser bort"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0