Onsdag - maginfluensa

     2008-01-09 @ 20:24:02
Hela Dylans familj har legat i maginfluensa från i helgen och framåt... och nu verkar det som att Dylan drabbats... så då vet jag väl vad som väntar mig... o vi som har så mycket vi ska göra i helgen :(. Nåja, än så länge står jag upp iallafall... så jag hoppas på att jag slipper... borde ju vara immun med tanke på den smittohärd jag jobbar i.

Uppdatering: Då var maginfluensan här, Dylan var uppe i natt. Själv går jag bara o väntar... jag borde få den i morgon.

Kommentarer
Postat av: Miia

tack gumman!!! =)
DU om
nån ska fan inte bli sjuk,inte alls rättvist...och spysjukan är ju inget man längtar efter..
du får isolera Dylan så han inte smittar,e nog redan försent dock :(
men håller tummarna för att du e inum!!!
puss å kram från oss!

2008-01-10 @ 09:35:46
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0