Tisdag - nytt år

     2008-01-01 @ 17:22:50
Igår firade vi nyår med goda vänner. Jag mådde inte helt 100 o satt med Dylans kavaj på nästan hela middagen. Maten var superb :) och efterrätten var helt gudomlig. Jag lyckades hålla ut över 12-slaget, men sen gick jag och la mig. Väggarna vibrerade från musiken på nedervåningen... men jag sov gott i 5 timmar innan Dylan kom och gjorde mig sällskap. Lyckades sova i 3 timmar till, men sen gick jag ner på nedervåningen och läste och inväntade att resten av huset skulle vakna... det dröjde typ 3 timmar. Konstaterade att febern kommit tillbaka och att huvudvärken inte var av denna värld (inte bakis... drack 1½ cider). Käkade potatisgratäng och grönpepparsås till frunch och sen begav vi oss hemåt. Har legat i sängen hela eftermiddagen och kollat på tv. Jag har även sjukanmält mig inför morgondagen... kan inte jobba när jag mår såhär.

Så vad har jag för förväntningar på 2008? Jo, att när året är tillända har jag Dylan här hemma hos mig alltid... o inte 20 mil bort.

Kommentarer
Postat av: Miia

grattis i efterskott,dock så himla drygt att du blitt sjuk..
hoppas innerligt du mår bättre!
kram från mig och Lowa!

2008-01-01 @ 21:07:43
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0