Söndag - yes

     2008-07-06 @ 14:38:57
Emelie fixar med mina bilder :)

Idag är jag allmänt sleten. Vi var på inflyttningsfest hos Glassförsäljaren igår och sen satt vi i ett öltält till klockan var halv 3. Därefter var Dylan väldans hungrig, så det fick bli langos. Körde hem Stockholmsborna, Lidingö ligger ju på vägen ;), och sen bar det av hemåt. Klockan 04.00!!!!!!! var vi hemma... jag börjar bli för gammal för sånt här... sov till 11... o fastän jag var nykter igår så känner jag mig lite bakis... men jag vet att det beror på sömnen.... eller brist på.

Dylan ligger på soffan och sover... undrar hur det går med disken idag... Dessutom finns det en del annat som ska fixas om vi nu ska förflytta oss ut på landet en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0