Tisdag - förra veckan

     2008-07-15 @ 14:00:10
Har varken haft lust eller ork att blogga på ett par dagar... men här kommer iaf en liten sammanfattning av förra veckan.

Måndag - Jag ägnade måndagen åt att städa och fixa i stugan :) Det blev även en del slappande i den sköna fåtöljen :) Jag lagade köttfärslimpa till älsklingen när han kom hem från jobbet.

Tisdag - Körde hem en sväng och lunchade med Mitt lilla pucko. Jag var oxå hos Storasyster och gick på promenad med henne och Bellis.

Onsdag - En hel del slappande i fåtöljen *oväntat* Jag och Multisportaren badade i poolen... varmt och skönt.

Torsdag - Jag, Mamsen och Storasyster åkte till Båstad. Hade en toppendag tillsammans.

Fredag - Sov hemma natten till fredagen och åkte till Storasyster på förmiddagen. Det kom storfrämmande enda från Kina :), en barndomskompis och hennes dotter. På kvällen var jag och Dylan hundvakter, käkade pizza och slappade framför tv:n i Storstugan.
Lördag - Vaknade mitt i natten av att det brann.... riktigt otäckt. Men allt gick bra, endast materiella skador. Vid middag åkte vi på marknad, handlade godis och gräddbullar :) Vilade en sväng på eftermiddagen och på kvällen var det paaaarty. Hade toppenroligt med töserna och enligt Dylan var jag rätt bra i gasen... själv tyckte jag att jag var precis lagom :)

Söndag - Vaknade alldeles för tidigt med en anings huvudvärk. Satt mest hela dagen och läste i skönaste fåtöljen. Läste nästan ut hela Gåtornas palats av Dan Brown, ni vet han som skrev DaVinci-koden. På eftermiddagen tog jag och älsklingen ett mysigt dopp i poolen och på kvällen kom vänner till svärföräldrarna på korvgrillning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0