Torsdag - en lista

     2008-07-17 @ 13:07:15
Miia efterfrågade en lista på alla människorna som figurerar i min blogg, hon började få lite svårt för att hålla redan på dem... så här kommer den:

Familj:

Dylan - min älskling
Mamsen - mamma
Pappsen och Frugan - pappa och hans fru 
Storasyster, Svåger och Bellis - syster med familj
Lillebror, Svägerskan, Älvan och Myran - bror med familj
Småsystrarna - mina älskade huliganer
Svärföräldrarna - Dylans föräldrar
Multisportaren - Dylans syster
Lill-Zlatan - Dylans bror


Vänner (som har nämnts i bloggen):

Mitt lilla pucko och Skogstösen
Protesmakaren 
Glassförsäljaren
Snusketörerna - Bess och Tiny
Dykaren - Tinys sambo
Storebror
Stockholmsborna
Semlans mamma - min vän som bor långt iväg

Kommentarer
Postat av: Miian

Äntligen...tack ;)

Nu har jag den att gå tillbaka till när frågetecken dyker upp =)

hoppas du mår bra!?

Kram

2008-07-17 @ 21:38:04
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Miian

snyft...Anna..min header verkar försvunnen :( snyfta

2008-07-17 @ 23:17:04
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0