Måndag - ingen ork

     2008-06-30 @ 13:47:07
Har kollat på Nord och Syd och tagit mig en välbehövlig dusch... Har ett litet miniprojekt på gång... vill gärna flytta mitt datorbord till väggen vid soffan (där jag har korten på vajern). Men kroppen är inte i form idag och jag har ingen ork.  Imorgon ska jag ju till IKEA med Svärmor och Dylans syster Multisportaren och då hade jag tänkt att inhandla en sådan här hylla och ha där datorbordet står nu (jag ska ställa den med långsidan neråt). Men jag måste ju först se om datorbordet passar på andra väggen... om det känns bra lixom. Jag får nog snällt vänta tills Dylan kommer hem från jobbet, så att han kan hjälpa mig.

En sak som jag ska göra innan dess är iaf att köra ner o handla... lite saker som inte fanns på Willys när vi veckohandlade i lördags (duktigt va?)

Kommentarer
Postat av: storasyster

vilken färg? vi har vit till Bellis och två mörkbruna i vardagsrummet

2008-06-30 @ 15:53:23
Postat av: anna

storasyster: Jag funderar på björk, eftersom fåtöljen och det lilla bordet är i det träslaget... fast man kanske ska köra på nåt helt annat. Vad tycker du?

2008-06-30 @ 16:34:28
URL: http://anapanasiti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0