Onsdag - curlingkollega

     2008-06-11 @ 17:12:02
Jag är en curlingkollega... ni vet en sån som sopar banan fritt för andra. Inte så konstigt kanske eftersom jag har en kollega som inte klarar allt... men ibland så får man faktiskt skärpa till sig. Idag gjorde jag det... jag sa NEJ! Och jag fick dåligt samvete... men jag VET att jag gjorde RÄTT. Jag ska inte behöva stressa ihjäl mig... jag är redan sönderstressad som det är. Om jag tänkt på henne i 3 år så kan jag ju tänka lite på mig de 6 sista dagarna vi jobbar ihop. Fick jättebra stöd från en annan kollega... hon är guld värd... är så glad att de ska följa med till det nya :)

Det bästa med flytten är att jag ska börja jobba på en avdelning med 3 pedagoger... det känns helt underbart... nu kanske jag kan få glida med lite ibland och inte alltid få dra det tyngsta lasset.

Var tvungen att kräka av mig lite... och berätta om hur duktig jag var idag som sa NEJ. Nu ska jag diska och sen fixa ihop lite glassparfait. Sen blir det inte många mer knop gjorda idag kan jag säga.

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Har du nu satt ner foten så lyft den inte! Bra jobbat! Kram lillebror.(Alla kan inte vara bäst men vi har det i oss):)

2008-06-11 @ 20:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0