Söndag - lugnt

     2008-06-22 @ 09:43:13
Det blev en lugn hemmakväll igår... vi beställde pizza så fort älsklingspizzerian öppnade och sen slappade vi hela kvällen, antingen framför tv:n eller datorn. Ryssland briljerade i kvartsfinalen mot Holland... vilket spel de har :)

Vi såg äntligen säsongsavslutningen av LOST och älsklingen upptäckte att det är 2 säsonger kvar... får se om vi orkar följa det till hösten igen.

Idag ska jag och Mamsen åka och kolla på fotboll... 8 mil bort... vad gör man inte när man är trogen supporter ;)

Tänk så skönt... jag måste inte lägga mig tidigt ikväll så att jga orkar gå upp och öppna imorgon.... JAG HAR SEMESTER!!!! Inte mycket inbokat, men det är sååå skönt. Jag har massor med böcker jag kan läsa, känns toppen att bara kunna ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0