Söndag - soliga underbara dag

     2008-06-01 @ 15:38:23
Idag blev det lite rensning av växter mellan plattorna under min balkong... sen la jag mig o solade på en filt på gräsmattan. Småsystrarna skulle spela fotboll kl 3... så jag duschade, gjorde vid mig o skulle luncha lagom till reprisen av Spårlöst... då ringde mamma o sa att det andra laget lämnat WO (walkover). Om jag inte minns fel så betyder det att småsystrarnas lag får en vinst på 3-0... o det kan ju det andra laget känna sig ganska så nöjda med, med tanke på deras målskillnad som är 3 - 49... på 5 matcher. Tråkigt att inte få titta på fotboll... men men... nu kan jag ju titta på landskampen på TV istället.

Har precis promenerat till Maxi och handlat... ikväll ska vi grilla lax och ha nypotatis till :) Köpte även ett fotoalbum... så jag ska fixa och trixa lite med att sätta in foto och samtidigt slänga ett öga på fotbollen. Måste även städa undan lite här hemma... kök o badrum är i behov av städning. Imorgon kommer Semlan och hennes mamma... ska bli så roligt att träffa dem. Får se vad vi hittar på... enligt SMHI ska det bli 27 grader på eftermiddagen... vi kanske ska åka o bada :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0