Torsdag - T I L T

     2008-06-19 @ 10:38:15
Börjar undra vad som har hänt med min hjärna... kanske har jag haft alldeles för mycket grejer att hålla koll på på sistone. Just nu känner jag att jag inte ens klarar av att fundera på vad jag behöver handla inför imorgon... det känns ganska skrämmande faktiskt. Jag ska sätta mig med receptet på efterrätten och skriva ner vad som behövs, men sen får jag nog spåna med Dylan om den andra handlingen. Min hjärna orkar inte tänka... så den handlingen får ske imorgonförmiddag.

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Hejsan!Allt bra?

Ursäkta mig nu, men vill bara tala om att jag har en bloggdesign till utlottning och sen har jag också två tävlingar också! :)

2008-06-19 @ 10:48:29
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0