Lördag - hos Dylan

     2008-05-17 @ 17:33:00
Just nu sitter jag här själv i Dylans lägenhet. Han är på examensmiddag med sina klasskompisar och jag ska joina dem vid 9-tiden. Ska strax bege mig ut i det fina vädret och ta en liten promenad och handla lite på Willys... jag måste ju oxå äta något.

Idag har vi varit en sväng ute på köpcentrat, var inom hm, systemet och jack&jones. Sedan tog jag en liten tur inne på IKEA (Dylan höll på att få hjärtsnörp när jag sa att jag skulle dit: "Men du var ju där innan i veckan ju"). Då fick jag ju förklara att det inte var till mig jag skulle handla utan till Lillebror o Svägerskan.

Ska köra hem vid 12 i morgon, så det får bli en lugn kväll för min del. Det är fotbollsmatch kl 3 o sen kalas för Storasyster.

Kommentarer
Postat av: miian

åhh liten Thyra =)sött!!!!
träffat henne?
hoppas det gick bra hos Dylan igår!?
Kramkram

2008-05-18 @ 18:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0