Lördag - nanny anna

     2008-05-10 @ 20:09:47

Började dagen med långpromenad (8000 steg). Efter det packade jag ihop mig och körde till Storasyster och Bellis. Idag har jag varit nanny anna... så att Storasyster kunde fixa med trädgården (gräva upp gräs m.m.) Jag har fått mycket sol (sprungit runt i bikini), mycket motion (gått 2 rundor med Bellis i vagnen), mycket mat (räkor, sallad och  potatissallad till lunch och grillat till kvällsmat) och mycket kärlek :)

Jag träffade även en gammal bekant på en av mina rundor i villakvarteren. Roligt att se honom, han har precis blivit pappa :)


Nu är det soffan, godis och So you think you can dance som gäller :)


Kommentarer
Postat av: Ayla

Shit jag måste skaffa mig en stegräknare, häftigt med 8000 det är väl 10000 man ska ha varje dag minst?

2008-05-10 @ 20:15:28
URL: http://aayla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0