Tisdag - 10 juni

     2008-05-20 @ 20:04:56

På tisdagen den 10 juni ska jag på personalmöte med mina nya kollegor. Det datumet har klingat så himla bekant, men i min kalender stod det ingenting. För en stund sedan kom jag på det... det är ju då Sverige spelar sin första EM-match mot Grekland. Klickade med bävan in mig på svt´s hemsida och letade upp spelprogrammet... drog en lättnandets suck när matchen inte spelas förrän 20.45... mötet varar till 20.00.

Är det fotbollskväll hos Mitt lilla pucko då?


Kommentarer
Postat av: miian

Åh mysigt med bebis =)
Mår du bättre än innan?
hoppas de =)
ska kolla med Emme vart hon fixat boken ;)¨
kram på dej

2008-05-20 @ 20:23:18
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0