Tisdag - nån däruppe

     2008-05-13 @ 17:26:08
Idag är jag gigantiskt påverkad av alla sörens pollen som flyger rundor. Näsan har runnit konstant hela dagen... ajaj vad det gör ont när jag snyter mig :(, jag nyser på löpande band och känner mig allmänt mossig. Jag funderade starkt på att ringa och stryka mig från "steppen" ikväll, men efter lite egenpeppning så bestämde jag mig för att köra ändå. Precis när jag kommit innanför dörren här hemma så ringde telefonen... då var det träningsstället som ringde o sa att det inte blev nån step idag för instruktören var sjuk... jag tror att nån där uppe gillar mig idag... för jag behöver verkligen ta det lugnt ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0