Torsdag - min älva

     2008-05-01 @ 20:29:28
I måndags, mellan jobb och föreläsning, var jag och Älvan ute på promenad. Vi käkade korv och glass och kollade på bussar, hundar och annat intressant :) Innan vi gick hem så passade vi på att slinka inom Lindex en runda. Där hittade jag en jättefin klänning till Älvan och lite kläder till lillebror/lillasyster, som snart ska titta ut... (jag tippar på den 9:e). När vi kom hem så var jag ju tvungen att prova klänningen på Älvan... lite stor... men hon blev så fin. Då skulle hon naturligtvis ta på sig andra kläder oxå. Så hon tog på sig mössan och skorna och gick rundor i lägenheten... hon var så söt med mössan på sned så att örat stack upp :)

älvan

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Rakt in i mammahjärtat :-)
Tack för hjälpen!

2008-05-01 @ 20:43:13
Postat av: anna

Svägerskan: Jag gör det gärna fler gånger... det är såååå mysigt :)

2008-05-01 @ 20:54:08
URL: http://anapanasiti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0