Onsdag - måste

     2008-11-12 @ 16:40:20
Nu har jag skjutit upp det länge nog... nu måste jag verkligen städa trapphuset... men jag vill inte :( Jag vill ligga i soffan och äta en stooooor godispåse, titta på nån bra film och slippa gå o lägga mig tidigt och gå upp till jobbet imorgon. Men man kan inte få allt man vill ha, så det får bli trappstädning, kanske handling (får se om jag orkar gå ner till Maxi), tvättning, matlagning och sen kanske lite slapp i soffan innan sängen kallar och då har förhoppningsvis min älskade sambo kommit hem, så vi kan lägga oss tillsammans :)


Uppdatering: Trappan är färdigstädad, det snurrar 2 maskiner med tvätt nere i källaren, torkställningen är rensad från måndagens tvätt, kyl och frys är inventerade (orkade inte handla), var precis påväg att äta lite hopplock och då ringde älsklingen och sa att han skulle äta hemma... så nu är han påväg hem med MacDonaldsmat (åh vad jag behöver det just idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0