Söndag - helgen

     2008-11-02 @ 19:25:03
Då var denna helgen över... ännu en jobbevecka väntar...

Fredagskvällen spenderade jag i soffan... somnade vid nio till tonerna av nån schlager på IDOL...

Igår vaknade jag innan 6... gick upp o la mig i soffan och kollade färdigt på IDOL. Skulle ta tåget till Växjö lite i 11... men tåget var försenat, nåt tekniskt fel... så vi kom iväg 45 minuter för sent. Möttes av Bess på stationen och sen hämtade vi upp Tiny. Det blev 3 timmar på stan :) *trevligt* vi käkade lunch och provade diverse plagg. Tiny hade flest och störst påsar när vi kom hem till henne igen*oväntat* ;). Vi körde och handlade innan vi åkte till Bess, det blev tacos och glass med varma hallon och kolasås på menyn. Väl hemma hos Bess blandades den första drinken (av några stycken), det blev Mojito *mums* Det blev en hel del tragg, ätande och drickande under kvällen (som vanligt när snusketörerna träffas). Vi avslutade med att titta på Sex and the city-filmen och jag och Tiny somnade gott i soffan.

Idag har det inte hänt så mycket. Bess fixade frallor till vår mumsiga frukost och sen gick mitt tåg hem. Det gick smärtfritt att åka hem, även om tåget var 8 minuter sent. Väl hemma la jag mig o läste i sängen och sen sov jag en sväng. Nu har jag och Dylan precis ätit köttfärslimpa, potatis, kantarellsås och haricort verts till kvällsmat *mums*

Imorgon är Dylans första jobbedag, det känns superbra att han har fått jobb :)


TACK TJEJER FÖR EN TOPPENDAG/KVÄLL :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0