Fredag - ännu en

     2008-10-10 @ 22:02:25

Ännu en vecka till enda... känns toppenbra. Ikväll har det blivit tacos, idol och lite godis från hemmakväll. Resten av veckan har sett ut såhär:

Måndag: Möte efter jobbet... när jag kom hem blev det soffan, orkade inte gå på linedancen.

Tisdag: Slutade tidigt. Både Dylans och farmors födelsedag. Ringde till älsklingen och grattade honom. Hämtade Storasyster med familj och åkte till farmor för att fira hennes 80 årsdag. Kom hem vid halv 11 och stöp i säng.

Onsdag: Bytte till mig en sen dag på jobbet = lite sovmorgon. Var helt slut när jag kom hem... körde ner till Maxi och hämtade min vår nya digitalbox... installerade den och fick ett litet sammanbrott när jag inte hittade var jag skulle sätta in kortet. Nya grejer + en trött anna = tårar. Jag "premiär spelade in" Grey´s anatomy och gick och la mig tidigt.

Torsdag: Hmmm, försöker komma på vad jag gjorde igår... Tror minsann att jag bara slappade framför tv:n och datorn. Nä förresten... jag städade ju trapphuset... så lite duktig var jag allt.



Helgen kommer att bli lugn. Ska försöka hinna sortera och städa lite uppe på vinden... nästa söndag kommer ju älsklingen hem med en större säng... så min åker upp på vinden... och det hade ju underlättat om det hade funnits plats för den där uppe då. Så vindsröjning står på schemat + lite ommöblering kanske... så att älsklingen kan få plats med sina grejer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0