Lördag - tisdag hela veckan ;)

     2008-10-25 @ 21:42:46
Helt plötsligt var det lördag :). Vet att jag varit dålig på att uppdatera er om vad som händer här hemma... men jag har inte haft tid för bloggning.

Livet som sambo är toppen... jag håller på att lära mig att säga vårt och inte mitt :)

Igår var min familj här och firade Dylan... trevligt trevligt :). Älvan (2år) lyckades sätta igång datorn alldeles själv och var helt överlycklig när hon satte sig i stolen. Hon visste precis vad man skulle göra, röra på musen och trycka på tangenterna :). Bellis (14mån) skulle ge alla pussar innan de körde hem. När Storasyster sa: "Får pappa en puss?", så sträckte hon sig efter Dylan *hmmm*. Myran aka klimpen (5mån) hade ont i sina tänder... stackarn. Jag lastade över henne till Dylan och de pratades vid en liten stund. Sen började hon gråta och Dylan sa: "Anna, den skriker..."

Idag har vi varit hemifrån i 12 timmar. 5 timmar har spenderats i bilen, 6 timmar har vi städat Dylans lägenhet och 1 timme har vi käkat... + 5 minuter på IKEA... och jag köpte inget till mig själv. Sätt ett kryss i taket :)

Kommentarer
Postat av: Miian

aha de kanske va Dylans lya i förr inläggeT =)

skööönt ni blivit av med den.

Och vilka duktiga syskonbarn du har =)

Fast Dylan får nog öva liiiite till =)

2008-10-26 @ 12:30:01
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0