Lördag - dag 3

     2008-09-13 @ 21:09:17
Tredje dagen utan godis eller dylikt... känns bra :) Jag vill få bort det där behovet av att äta varje gång jag sätter mig framför tv:n + att jag vill ha en frisk mage. Det känns som om det är på rätt väg nu.

Dessutom var jag ju ute o sprang i förmiddags... kortaste slingan vid gården... tror att den är på 2,5km. Mitt mål är att springa den utan att behöva stanna och gå lite. Idag gick jag 3 gånger... men sprang mesta delen :) Min kondis är verligen skitdålig... och så farligt var det inte att springa (brukar alltid säga att jag hatar det). Tror minsann att jag ska ta en tur imorgon oxå + nån kväll i veckan... vi får väl se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0