Onsdag - mitt i veckan

     2008-09-03 @ 19:55:33
Då var det bara 2 dagar kvar att jobba... känns bra. Förhoppningsvis kommer Dylan hem på fredag... det blir toppen.

I måndags började ju min linedance och det var så roligt att vara igång igen. Igår efter jobbet var jag och kollade på småsystrarna när de spelade fotboll och när jag kom hem därifrån så var jag så trött och huvudet sprängde. Jag la mig klockan 8 och gick upp klockan 5, fortfarande med sprängande huvudvärk. Hade inga värktabletter, men vid frukosten drack jag lite kaffe med mjölk (för er som inte vet, så dricker jag aldrig kaffe) och huvudvärken försvann... kändes väldigt skönt. Efter jobbet idag så var det dax för hälsotest... började med 2 km gång med pulsklocka... man skulle gå så snabbt man kunde och jag är väldigt nöjd med resultatet. Efter det skulle man göra olika styrkeövningar; situps, axelövning med hantlar, knäböj, rygglyft och armhävningar. Det gick jättebra... men jag lär nog ha träningsvärk ett par dagar.

Nu ska jag göra avokado-dipp och slöa framför tv:n och titta på Trinny & Susannah :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Nä sorry asså men jag är ute efter en dubbelsäng ;)

Men tack ändå!

kramis

2008-09-03 @ 22:54:29
URL: http://mindottervera.webblogg.se/
Postat av: Protesmakaren

Kaffe är fantastiskt! :D



Ha det bäst, kram O.

2008-09-04 @ 16:59:32
Postat av: Dennis

Avokadodipp är mums och nyttigt! Bra val :)

2008-09-04 @ 17:07:35
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0