Tisdag - bröllop bröllop, bara bröllop

     2009-04-07 @ 20:34:26
I söndags var det ju Novalund som kallade. Mamsen blev hemma med Bellis, så det var bara jag och Storasyster som åkte iväg. Efter lite sightseeing ute på landsbygden kom vi på rätt köl och entrade köpcentrat vid halv 12. Vi lyckades minsann hitta en tärnklänning... känns så bra att det är fixat... o den var sååå fin på allra käraste syster :) Vi lämnade köpcentrat vid kvart över 5 (det stängde 5) och sen blev det en tur inne på svindyra kvantum... det är minsann dyrt med blöjor i Lund ;)

Denna veckan är en kort vecka... sååååå skönt. Dessutom är det lite barn på torsdag så jag ska kompa ut innan lunch :) *i like*. Men jag måste bege mig ner på stan då för äldsta lillasystern fyller 16 på söndag... så jag måste hitta en present till henne.

Kommentarer
Postat av: miian

óh skönt nu kan du bocka av ännu en grej från listan =)

Ha en underbar påsk!

Kramkram

2009-04-07 @ 21:16:18
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0