Fredag - äntligen helg

     2009-08-14 @ 20:38:01
Veckorna bara flyger fram, men det är bara positivt. Varje dag tänker jag på och längtar efter den dagen som vi ska flytta. Om vi har tur sker det innan årsskiftet :)

Denna veckan har det varit lugnt på jobbet och jag har kunnat kompa lite, skönt. Här hemma händer det inte så mycket. Mannen är borta 2-3 kvällar i veckan + 1-2 dagar på helgen, lite tråkigt men nödvändigt om vi ska kunna flytta.

Idag har jag fixat efterrätt till imorgonkväll, vi har käkat pizza och tvättmaskinen snurrar därnere (endast en som funkar... sa jag att jag längtar till egen tvättstuga med tvättmaskin OCH torktumlare)
Imorgon är det 1 år sedan Dylan gick ner på knä och frågade om jag ville gifta mig med honom :). Vi ska åka till goa, mysiga vänner och käka gott och spela det nya spelet som jag köpte idag för halva priset :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0