Onsdag - fynd fynd fynd

     2009-08-05 @ 18:16:27

Inte så mkt o göra idag på jobbet... jag kompade ut lite tidigare och tog en sväng inom Lindex på vägen hem. Det visade sig vara ett smart drag. Jag hittade nämligen 2 st klänningar på rea... ordinarie pris 349:-/st, nu kostade de 79,50:-/st. snacka om fynd. Tyvärr hittar jag inte min laddare till kamerabatteriet... men jag ska se om jag kan ta kort med mobilen, så ni får se mina fynd.

Uppdatering: Det blev lite splittrade kort då den spegeln där jag har bäst ljus inte är den längsta om man säger så... kvalitén är inte den bästa heller... men ni ser iaf hur de ser ut.


Kommentarer
Postat av: Bess

vilka fina baby!!!

2009-08-05 @ 21:30:48
Postat av: *Sofie*

Åh den svarta från Lindex har jag med, dem satt ju supersnyggt på dig, bra köp=)

2009-09-04 @ 10:40:39
URL: http://frusofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0