Söndag - spårlöst

     2009-08-23 @ 12:14:11

Så mina vänner, nu kan jag äntligen bjuda er på en bild av vår nya soffa :) Jag fick låna Storasysters batteriladdare, så nu kan jag äntligen ta kort igen. Min egen laddare är fortfarande spårlöst försvunnen... kan inte hitta den nånstans.

Idag har det varit en kille o kollat på lägenheten... så jag har putsat o fejat hela morgonen. Nu ska jag strax sätta mig o käka lite lunch *pizza från igår* och senare ska jag åka och fira Mamsen som fyller år imorgon.

Kommentarer
Postat av: Bess

Vilken superfin soffa!!!!

2009-08-23 @ 17:25:53
Postat av: miian

wow vilken soffa!!!

Då flyttar ni snart?

KRam

2009-08-25 @ 12:51:40
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0