Söndag - tufft

     2009-08-16 @ 20:08:28

Helgen har varit en tuff helg för min hjärna. Inte bra o gå här hemma o tänka i min ensamhet. Igårkväll hade vi det superbra hos Mitt lilla pucko och Skogstösen. Med Er har man alltid ett leende på läpparna, ni är guld värda :)

Idag har det varit lite av en familjedag hos Dylans familj. Det var köksprat med Svärmor och sedan middag med hela familjen, en liten promenad upp till husbygget och sedan fika på det. Prinsen fanns inte att finna när jag skulle köra hem, så han får bli på landet några dagar till. Dylan stannade oxå kvar... bockajakten började ju idag.

Nu ska jag käka lite kvällsmat o kolla på nåt inspelat... sen får det nog bli sängen tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0