Måndag - min blender

     2009-01-12 @ 16:26:43
Igår fick jag reklamera min blender som jag fick av Dylan i födelsedagspresent. Efter att jag använt den max 5 ggr så var det en spricka i glaset i kannan. Så det fick bli pengarna tillbaka eftersom de inte hade den hemma :( Letade på OnOff och Maxi efter den... på OnOff fanns den inte o på Maxi kostade den 100kr mer. Idag körde jag till grannstaden för att kolla... den fanns varken på SIBA, Elgiganten eller OnOff... skit med. Funderar på att köpa den på nätet... men hur smidigt är det då om det händer nåt med den... Aaaaaahhhhhh, jag får väl masa mig ner o handla den för en 100-lapp mer på Maxi... *piss*

Kommentarer
Postat av: Miian

oh jag tror du fick ett skitexemplar.

Min funkar galant och håller ;)

Använder den dagligen!

Lycka till!

Kanske den e billigare på nätet dessutom ;)

2009-01-12 @ 19:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0