Måndag - vår nyårsafton

     2009-01-05 @ 22:15:00
Vi firade nyårsafton hos Glassförsäljaren och hans sambo. De har precis flyttat till en ny lägenhet och nyär var ju ett ypperligt tillfälle att festa in den. Kvällen var mycket trevlig med god mat och goda vänner.
 Skogstösen hade gjort en fantastisk efterrätt, vit choklad pannacotta *mums*. Vid tolvslaget gick vi alla ner till ån och tittade på fyrverkerierna. Sen fortsatte festen med bl.a. Singstar :) När klockan började närma sig 3 var jag helt slut, så jag fick med mig Mitt lilla pucko hem (vi skulle sova där). Dylan och Skogstösen kom efter en timme ungefär. Jag pallar inte festa så länge... tror jag börjar o bli för gammal ;) Iofs så festade jag inte så mkt, drack kanske 1/3 av min vinflaska till maten + 1 glas rosé + 1 mojito. Efter tolvslaget hällde jag upp ytterligare ett glas vin, men det smakade inte... så det fick va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0