Torsdag - tillbakablick; min 2:a semestervecka

     2009-07-23 @ 19:24:03
2:a semesterveckan började även denna med bröllopsfix... men lite mindre roligt. En del saker som skulle lämnas tillbaka... flängde hela måndagen med det. Sen blev det några lugna dagar hemma. På torsdagen och fredagen var jag o Skogstösen iväg och solade och badade... attans vad skönt det var. På fredagen fick även Mitt lilla pucko följa med :). Den fredagen startade även festivalen i grannstaden och min man och några vänner sprang Startskottet... vi var naturligtvis och hejade på stan. Sen var det mumsig mat på balkongen på Söder. Det blev en tidig kväll med löfte om stranden dagen efter. Varmt som in i hoppsan var det på lördagen, så stranden och beachfotbollen fick besök. Vi kom naturligtvis ihåg att smörja oss så att vi slapp bränna oss... vi såg en hel del skräckexempel bland de fotbollsutövande pojkarna... här snackar vi rejäla fotbollsbrännor... pannband och gassande sol är inte en bra kombination. På söndagen var det släktkalas på min sida... mycket trevligt och mycket regnigt, som vanligt.

Jag och älsklingen flyttade även ut i stugan i denna vevan. Mysigt att kunna vara nära min man även om han arbetar hela dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0