Lördag - tävling

     2009-06-13 @ 16:02:12
Engla har en tävling i sin blogg.

VINST: Charlies Annex är ett nyrenoverat lägenhetshotell centralt beläget i den härliga västkustpärlan Kungshamn. Nu har Du chansen att vinna boende två nätter för två personer samt en middag för två på populära restaurang Lagergrens mitt på Smögenbryggan.

Min motivering lyder:
Om två veckor (27 juni) ska jag och min älskling gifta oss. Jag skulle vilja vinna detta pris till oss så att vi kan åka iväg på en liten mini-bröllopsresa. I sommar finns det inte tid för oss att åka iväg någon längre period eftersom min blivande man hjälper sina föräldrar att bygga ett hus under hela sin semester.

Kommentarer
Postat av: miian

lycka till,det är ni verkligen värda!!!!!

2009-06-15 @ 20:39:41
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0