Lördag - tidigt

     2009-06-13 @ 06:44:46
Somnar jag tidigt, så vaknar jag tidigt, men vad gör väl det om 100 år. Om 2 veckor lär jag väl oxå vakna vid 5 o inte kunna somna om... då är det nog en del fjärilar i magen kan jag tro :) Räknaren till vänster är som någon påpekade 1 dag för tidig... detta är pga av att den räknar hur många dagar det är kvar innan självaste Bröllopsdagen kommer. Så idag är det 13 dagar tills det är fredag, dagen innan bröllopet... så har vi klargjort det :)

Shit vad det regnade igår. Vi var ute på förmiddagen och då var det uppehåll, tror det började regna 5 minuter efter att vi gått in för att äta lunch, vilken bestod av goood soppa och nybakt bröd. På eftermiddagen blev det 1½ timme framför datorn... en del som ska fixas innan semestern. Kom på under dagen att jag glömt mina skor hemma... kan va bra o ha när man ska prova sin bröllopsklänning, så det fick bli en omväg om hemmet efter jobbet. Det var en olycka längs vägen till Sömmerskan... med jättelånga köer. Men jag kopplade in min GPS (den inne i huvudet alltså) och körde några småvägar och undvek köerna. Klänningen är såååå fin, vi gjorde några ändringar och la upp den i rätt längd, på söndag ska den provas igen. Det blev en sväng inom affären, man måste ju äta. Köpte färdiga kycklingspett och potatissallad... snabbt och lätt, men innan jag fick mat så var jag ute och gick en sväng med Kärlek... gissa om han blev glad när jag kom :)

Idag blir det städa för hela slanten... vår lägenhet ser ut som kriget... jag ska ner på stan en sväng och passa Bellis och ikväll ska vi på student.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0