Måndag - fullt ös

     2009-06-01 @ 20:41:50
Helgen har gått i 190 och nu är det måndag igen.

Jag, Storasyster och Bellis var i grannstaden i lördags och fixade present till Mamsen och käkade thai *mumma*. På eftermiddagen hann jag lägga mig och sola en sväng på gräsmattan *skönt*. På kvällen åkte vi till Multisportaren som hade 30-års fest, vi satt ute hela kvällen och åt mkt gott :)

Igår hann jag med lite solning på förmiddagen innan jag körde hem till Storasyster för att fira Morsdag. Mamsens present satt som en smäck :)

Idag har jag fixat lite bröllopsbestyr efter jobbet *skönt*, dock vet jag inte om det ena köpet blev så lyckat... det får tiden utvisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0