Onsdag - fix fix

     2009-06-24 @ 16:13:54
Igår hann jag inte med några solpauser... dagen gick i ett. Dagen fick en bra avslutning i o med Sveriges vinst mot Serbien :)

Idag har jag inhandlat papper, piffat mitt hår med toning och slingor, köpt alkohol på systemet, vikt klart festprogrammen och legat ute i solen en stund. Ikväll kommer vår toastmaster och hans sambo hit för en bit mat och lite bröllopstragg. Vår kära toastmadame får vi klara oss utan :(

Så nu ska jag fixa undan lite här hemma... så det ser respektabelt ut.

Kommentarer
Postat av: miian

åh nu är det nära :D

Så spännande!

Jag kan tyvärr inte medverka vid vigseln,tyvärr tyvärr :(

Men jag ska hålla mina tummar och vill veta allt sen efteråt.



Lycka nu till!!!!

Kram

2009-06-24 @ 21:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0