Söndag - stressad

     2009-06-07 @ 13:18:34
Hur svårt kan det vara att komma ihåg en tid... som man sedan ska vidarebefodra? Tur att jag fick reda på den rätta tiden iaf... av en slump... det blev lite stressigt här... men nu har jag en stund att sitta ner och andas lite.

Igår var jag hos Pappsen o Frugan :). Vi fikade på glass o hallon *anna älskar hallon*, sen blev det en hel del bröllopsprat och det hade varit så roligt om Frugan hittar nåt gammalt till mig :) Sen fick jag skjuts till grannstaden där det vankades VM-kval. Det blev en liten omväg på slingriga vägar, men det är kul att kolla på hus och åka på sightseeing.

Det bjöds på hamburgare hos Mitt lilla pucko och Skogstösen, medans försnacket gick på tv:n. Jag höll på att somna i andra halvlek... attans så trött jag är... Vi körde hem direkt när matchen slutade... vi är inga pigga människor nuförtiden.

Dax att fixa det sista innan jag ska bege mig iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0