Fredag - slut på veckan

     2009-03-27 @ 22:02:40
Hoppsan, här har det minsann varit tyst i veckan *sorry*. Tja, vad har hänt då?

- Möte på jobbet, det bestämdes hur vi ska arbeta till hösten... jag är nöjd :)
- Hindersprövning och efternamnsändring är inskickade
- Besök hos tandhygienisten... fick massor med beröm, hade inga hål och blev 800kr fattigare
- Besök hos frisören, klippte minsta möjliga och bestämde tid för provuppsättning

Ikväll har vi käkat tacos och tittat på Let´s dance-finalen. Jag hejar på Magnus... men jag höll på att börja storböla när jag såg Lailas showdans... helt fantastiskt.

Imorgon bär det förmodligen av till grannlandets huvudstad för lite bröllopsshopping :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0