Söndag - hyra

     2009-03-01 @ 20:46:30
Igår var jag med 2 av Skogstöserna och tittade på musikalen Rent. Första akten var lite halvklurig, men andra akten var superbra... jag höll på att börja gråta... men lyckades hålla mig... mkt känslosamt på slutet. Hon som spelade Mimi var fantastiskt.

På kvällen åkte jag till Storasyster och där blev det minsann tjejkväll. Det var jag och mina 3 systrar, min mamma och min systerdotter. Vi kollade på Melodifestivalen och käkade en massa onyttigt... dessutom drack jag 2 gooooda drinkar med bacardi razz *mums* Innan vi gick o la oss kollade jag och Storasyster lite bröllopsfrisyrer och vi hittade en fin som jag nog ska ha... får väl kolla lite till, men typ den :). I morse blev jag väckt lite efter 7 i morse... och sen såg vi Vasaloppsstarten... vilken flaskhals.

Kommentarer
Postat av: Miian

men åhhh jag såg inte dej :(:(

typiskt!

Haha ja det var liiiite kalabalik där på torget,om det var där du såg oss ;)



Låter spännande med all planering nu,det kommer bli en fantastisk dag =)

Blir det uppsatt frisyr eller?

nyfiken i en struuut

2009-03-01 @ 21:03:04
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0