Fredag - gårdagen

     2009-05-01 @ 20:26:43
Vi hade lite barn på jobbet, så jag kunde gå redan vid halv tolv *mycket uppskattat*. Började städa när jag kom hem och fixade lite blomsterarrangemang i de nyinköpta krukorna. Sen kom Dylan hem från jobbet och då åkte vi ner och tog en snabblunch på stan. Det blev även en runda i på systemet, älsklingen fick köpa ut åt mig, för min plånbok var hemma. Vi passade på att vila en stund när vi kom hem och sen var det ännu mera städning och jag hann även med att tvätta 2 maskiner tvätt. Dylan fixade ute på altanen och jag gjorde vid därinne. Sen dukade jag bordet... det blev lite bröllopsinspirerat... måste ju prova hur det ska vara :) Blomsterarrangemangen var superenkla att göra.




Vid 6 kom Mitt lilla pucko och Skogstösen... på menyn stod det grillat, vårens ugnsbakade primörer, sallad och egenkryddad creme fraiche. Det var riktigt mumsigt och vi åt alldeles för mycket allihopa. Skogstösen frågade om jag ville hänga med o kolla på Brittan i sommaren... jag är på :) Vi lugnade oss ett slag innan det var dax för efterrätt, efter det blev det På spåret-spel. Jag och Mitt lilla pucko vann :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0