Onsdag - lång dag

     2009-05-13 @ 19:15:50
Idag fick jag jobba igen lite efter sjukdomen... så jag var på jobbet 1 timme innan jag började...alltså 6.15. Jag var tvungen att förbereda ett utvecklingssamtal som jag hade i eftermiddags och som genererade i att jag stannade på jobbet 45 minuter efter att jag egtligen slutat, alltså 16.45.... så det var en lååååång dag. Till på köpet ringde minsta lillasystern och hade missat bussen... så vi fick hämta bilen när jag kom med bussen och så fick jag skjutsa dem hem... vilket resulterade att jag var hemma 18.00 *trött*

Idag är det Myrans första födelsedag... minns det som igår när lillebror ringde o sa att de skulle åka in... o 5 timmar senare föddes hon... min lilla namne... vi har ju även namnsdag idag båda 2 :) Grattis till oss :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Grateligrattis! Allt som kan firas är värt att firas! kram

2009-05-14 @ 07:12:24
URL: http://lomo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0