Tisdag - så j-vla irriterad

     2009-05-19 @ 18:03:00
Idag skulle jag lämna in bilen efter jobbet eftersom den ska på service imorgon. Enligt han jag pratade med förra veckan så fanns det folk där till klockan sex på kvällen, så det gick bra att lämna den då eftersom jag börjar tidigt imorgon. Jag stressade från jobbet och var där kvart i 6... inte en käft var där, det var låst och nersläckt. Men på dörren stod det att de hade öppet till 6... skulle inte tro det. Så det blir ingen j-vla service på det stället.

Kommentarer
Postat av: Malin

Andas! Lugn och fin nu! Förstår att du blev skitförbannad. Hade jag med blivit! Kram

2009-05-20 @ 08:50:43
URL: http://lomo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0