Torsdag - min vecka

     2009-05-28 @ 19:08:22
I måndags var man fortfarande lite sliten efter helgens bravader. Dylan var tvungen att åka till PMR för att införskaffa sig en ny mobil eftersom den andra badat på svensexan. För skojs skull kollade jag upp när jag kunde byta min mobil, trodde inte att det var förrän i januari. Jag blev väldans glad att jga kunde fixa en ny NU... så sagt och gjort... det blev en ny mobil till Anna :) gissa vilken färg ;)

I tisdags jobbade jag till halv 6 och sen var det en snabb sväng hemom innan det var dax att fira Multisportaren som uppnått den beaktningsvärda ålder av 30 år. Välkommen i klubben :) Vi åt mycket god mat, även andras :)

Igår var det föräldramöte för föräldrarna vars barn ska börja hos oss till hösten... var inte hemma förrän 20 över 8 och klockan 9 gick jag och la mig... inte så skoj.

Idag började jag jobba 06.15 och stannade till 14, sen blev det en liten tur till grannstaden och jag var sedan tillbaka på jobbet i god tid för att ha utvecklingssamtal mellan 4 o 5... nu är jag väldans trött och älsklingen står och lagar mat till oss, det uppskattas.

Imorgon är det tidigt morgon igen... men jag ska nog kunna kompa en del på eftermiddagen. Klockan 5 ska vi vara tillbaka på jobbet igen för hemlig trivselkväll, det ska bli jätteroligt, jag har så goa arbetskompisar.

Till helgen hade jag tänkt att jag skulle ligga utsträckt på en filt på gräsmattan och njuta av solen som ska komma... vi hoppas på det :)

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Dylan lät alltså bli att lägga av telefonen och tänkte att ska jag nu ramla i så får jag en "anledning" att köpa ny lur :-) Kram till er båda

2009-05-28 @ 22:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0