Söndag - tidigt

     2009-11-15 @ 07:05:00
Idag slog jag uppe mina stora blå klockan halv 7, har sovit som en prinsessa hela natten, så jag är relativt pigg.
Somnade som en sten strax efter 10, så jag har fått mina 8 timmar.

Igår var vi hos Svärföräldrarna och hjälpte dem att flytta. Jag packade ner grejer och hjälpte till med det logistiska. Allt får inte plats i det nya huset, men tanken är väl att det ska vara röjt när vi flyttar in om 2 veckor.

Jag har fått lite smak för de här med att packa nu, så tanken är att jag ska ta tag i klädkammaren idag... sortera och packa ner det som vi inte behöver de kommande 2 veckorna. Dessutom ska det paketeras löv ute i trädgården. Vi får se när grannen sätter igång lövblåsen, förmodligen efter lunch.


Kommentarer
Postat av: miian

två veckor kvar...jesus vad snabbt det går,är sååå nyfiken på ert nya bnoende!

2009-11-17 @ 10:32:26
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0