Fredag - oväntat

     2009-10-16 @ 08:09:10
Oväntat att man vaknar halv 5 när man inte börjar förrän kl 9... NOOOOOT!

Igår var det förresten 4 år sedan jag flyttade in i denna lägenheten... så länge har jag inte bott nån annanstans, sen jag flyttade hemifrån för snart 13 år sedan. Inom 2 månader har vi förmodligen flyttat ut... slutet på en era ;)... men början på ett helt nytt liv :)

Nu bär det snart av till jobbet... det blir frallefrukost där innan jag börjar jobba :) Stängning idag vilket jag ogillar mycket, men det är bara o bita ihop. Helgen som väntar blir ju kanon, imorgon kör jag nog till Svärföräldrarna, hjälper till lite i huset o mäter fönster, på kvällen blir det middag och tragg hos Tiny som är hemma på besök. På söndag blir det besök på Ullared med faster o syster, ska bli super :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0