Lördag - prioriteringar

     2009-10-03 @ 18:41:31

I mitt liv, just nu, måste jag prioritera. Så det som prioriteras är JAG o vårt hem :). Mannen min är sällan hemma... men det är något som i december inte spelar någon roll. För då är huset färdigt och vi kan flytta in i det gamla :) Idag har jag spenderat dagen med att hjälpa till med huset, vilket ger 2 plus... det blir färdigt fortare och jag får träffa min man :)

Ikväll prioriterar jag vårt hem. Jag tar hand om disken från igårkväll... en kväll med underbara tjejer, lite vackrare blev vi allt ;) Jag har tänt ljus i hela lägenheten (det är ju så murrigt ute) och snart blir det soffan, rester från igår o nåt inspelat som rullar på tv:n. Klockan 8 ska jag definitivt kolla på Här är ditt liv för o se om det är någon intressant person med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0