Söndag - resten av helgen

     2009-10-11 @ 19:19:05
Det var väldans skoj att bowla i fredags :) Jag skrattade massor. Smakade en väldans god cider *mums*

Mitt lilla pucko var oxå och bowlade med sitt jobb, men de började när vi satte oss för att äta. Det var supergott med tacobuffé och de blev även en massa skratt vid matbordet. Fick skjuts hem av en jobbarkompis sen blev det tidig sänggång.

Igår gick vi upp halv 7 o sen jobbade jag i huset till klockan var fem. Det blev en hel del svordomar, skruvande, onda tummar, funderande m.m. På kvällen åkte vi till Mitt lilla pucko för o kolla på fotbollen. På vägen hämtade vi pizzor *mums* och jag åt upp hela min kebabpizza... blev sjukt mätt, men gott var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0