Onsdag - nåt på gång

     2009-09-16 @ 19:38:57
Just nu håller jag på med ett litet projekt till någon som betyder mkt för mig och min man... en liten grej bara :) Gårdagens IDOL-program går i bakgrunden... undrar om man behöver skämmas över någon idag? Förmodligen :)
Japp, där kom det ;)

Jag är home alone ikväll igen, men mannen min kommer hem imorgonkväll. Kan ju bli trevligt o träffa honom lite. Imorgon ska jag även klippa mig... får se hur jag ser ut efter det besöket. Förhoppningsvis inte riktigt som jag ser ut nu.

I fredags hämtade jag korten från fotografen. De hade tydligen varit färdiga ett tag, men han hade glömt o ringa *grrrr*. Så om vi har tur så kommer vi i tidningen (både här o i grannstaden) nästa helg... den som lever får se.... ska maila o fixa med det imorgon.

Kommentarer
Postat av: storasyster

hoppas du kommer förbi när du e färdigklippt, e såååå nyfiken:)

2009-09-16 @ 23:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0