Söndag - en lugn dag

     2009-09-06 @ 10:08:11
Idag sov jag enda till klockan 8. Jag var dock halvvaken när älsklingen åkte iväg... fick hejdåpuss *mys*. Än så länge har jag inte kommit längre än till soffan, men lite annat ska jag väl kunna hinna med. Om jag skriver det här så kanske det blir verklighet oxå :) Idag borde jag verkligen:

- städa av mitt datorbord
- tona håret
- tvätta lite tvätt
- laga en god middag

Dessutom ska jag nog fundera lite på vad jag ska göra av vinstsumman från gårdagens VM-kvals tips ;) Gissa vem som stod upp och skrek när Zlatan magade in 2-1 till Sverige i 93:e minuten :) Här kan ni läsa om de sista 13 sekunderna.
 
Jag har även 2 pysselidéer som jag tänkte få tid till... får se om det blir idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0