Tisdag - brev på posten

     2009-09-22 @ 18:44:18
Idag har jag minsann träningsvärk i min otränade kropp... gött :)

Jobb idag o sen möte... kom hem lite tidigare än vanligt *skönt* Har suttit i soffan sen hemkomst o kollat på gossip girl... I´m hooked.

Snart blir det sopprester från gårdagen och sedan IDOL o efter det tidig sänggång. Har ingen höjdardag idag... känns som om jag har nåt som ligger o lurar i kroppen, så förhoppningsvis sover jag bort det inatt.

Idag fick jag alla foton som skickade för framkallning i lördags :), så det blir till o sätta in i album nån gång. Dessutom fick jag avi på min beställning från cdon.com... så den får jag hämta imorgon.

Älsklingen är iväg o jobbar på huset... så idag är det jag och arraksbullarna (som han lämnade hem... lite oklokt) som håller varandra sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0